Lite reklam
Så är bilderna levererade och klara till HeidiSnickare. Ibland kan kan inte bara släppa ett jobb om man får en idé i huvudet. I det här fallet var det så. Hur skulle annonserna kunna se ut? Kan delarna av ett objekt vara mer spännande än att se hela? Fast hjärnan lätt lägger till och skapar resten av bilden? Hur mycket betyder texten? Det finns så mycket att leka med och här är ett par exempel på resultatet när en bildmakare som inte alls är i reklambranschen gör sina små försök. Vad tycker ni?
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Björn N » Test: Fujifilm X20 -Tillbaka till framtiden!: ”Har just fått min från Cyberfoto igår(dagen efter beställning... supersnabbt). G..”
-
Fredrik » Test: Fujifilm X20 -Tillbaka till framtiden!: ”Stort tack för detta test. Jag litar ibland inte helt och fullt på de "stora tes..”
-
Karin » Diplomerad... :): ”KANON!!! Stort Grattis till Grand Slam!! Underbara bilder och väl förtjänat!!!”
-
Elin [ n e v n a r i e n ] » 18 timmars fotomaraton...: ”sc, Den är säkert jättebra, men inte till det ändamålet jag använder min G11 ;P ..”
-
Jojje Pettersson » Lite julreklam: ”Inget skulle vara möjligt utan en väldigt spontan, idérik, noga och inget är omö..”